Digitaalisen asiakaspalvelun kehitys
Hankkeen tavoitteena on selkiyttää Työturvallisuuskeskuksen digitaalisia asiakaspalvelupolkuja ja -sisältöjä ja näin parantaa asiakaspalvelun laatua ja sujuvuutta. Tavoitteena on, että asiakkaat ohjautuvat sujuvasti tarvitsemansa tiedon tai asiantuntijaneuvonnan pariin. Erityinen kehityskohde on pienen, alle 10 henkilöä työllistävien työpaikkojen työsuojelutoiminnan kehitystyön tuki.
Hankkeen keskeiset toimintamuodot:
- Pienten työpaikkojen työsuojeluneuvonnan, digitaalisen palvelupolun edelleenkehitys ja tehostettu viestintä läpi vuoden (onnistumistarinat, some, uutiskirjeet). Tutustu pienille työpaikoille suunnattuun tarjontaan. www.ttk.fi/pienityopaikka
- Chatbotin ja livechatin kehitystyö. Livechat nostetaan yhdeksi asiointipalvelukanavaksi, ja sen ympärille rakennetaan kampanjoita, joilla tuodaan Työturvallisuuskeskuksen keskeisiä neuvonta- ja asiantuntijuusalueita esiin.
Ota yhteyttä
- Tila:
- Valmis